Zwroty i wymiana : Bliskociala.com.pl - sklep internetowy z bielizną

Zawartość koszyka

0  szt.
Suma: 0,00 zł
ZOBACZ KOSZYK
newsletter
Dowiedz się pierwszy
o promocjach i nowościach


Zagłosuj na nasz sklep w rankingu sklepów ceneo i zdobądź nagrody!

* WAŻNE - Uprzejmie informujemy, iż w związku z nieoczekiwaną przerwą w pracy jednego z naszych dostawców, zamówienia do których wpłaty wejdą na nasze konto między 17.10.2017 od godz 14 do 18.10.2017 do końca dnia, oraz zamówienia pobraniowe przyjęte do realizacji między 17.10.2017 od godz 14 do 18.10.2017 do końca dnia, będą realizowane z jedno lub dwudniowym opóźnieniem. Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.


Producenci

Właścicielem sklepu jest BLISKOCIALA.COM.PL Centrum Handlu, wpisana do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Białegostoku pod numerem 69510, NIP: 542-283-09-04,
ul. Handlowa 7/25, 15-399 Białystok

E-mail:biuro(at)bliskociala.com.pl
Tel. kom.792-239-970

Zwroty i wymiana

WYMIANY i ZWROTY

UWAGA!!!! PRODUKTY ODSYŁANE W KOPERTACH ZWYKŁYCH I BĄBELKOWYCH NIE BĘDĄ PRZYJMOWANE!!! PRZYMUJEMY ZWROTY ZAPAKOWANE W SZTYWNY KARTON! PRODUKTY MUSZĄ BYĆ ZABEZPIECZONE NA CZAS TRANSPORTU PRZED ZNISZCZENIEM!



ZWROT PRODUKTU:

Jaki jest czas na odstąpienie od umowy zakupu?

Kupujący ma prawo odstąpićod umowy zakupu bez podania przyczyny, w czasie 14 dni kalendarzowych od daty doręczenia zamówienia.

W jaki sposób mogę skorzystać z prawa odstąpienia od umowy?

Aby odstąpic:od umowy zakupu, należy nas o tym poinformować w wybrany sposób"
- przy pomocy wzoru dokumentu odstapienia od umowy:

Miejscowość i data …........................................

Imię i nazwisko Konsumenta: …..........................................

Adres Konsumenta: …......................................................................

Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy kupna/sprzedaży następujących produktów:

1. ….........................................................

2. …..........................................................

3. …..............................................................

4. …..............................................................

Data złożenia zamówienia:

Data odbioru przesyłki:

Nr zamówienia:

Bardzo proszę o dokonanie przelewu zwrotnego na następujące dane:

Numer konta bankowego: …..............................................................................................

Imię i nazwisko właściciela rachunku bankowego: …................................................................


- za pomocą jakiegokolwiek pisemnego oświadczenia w którym jednoznacznie zawarta zostanie informacja o podjętej decyzji odstąpienia od umowy

Gdzie mam wysłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy:

Odstąpienie należy przesłać drogą mailową na adres biuro@bliskociala.com.pl z tytułem maila ZWROT NR ZAMÓWIENIA ...  bądź pocztą na adres:BLISKOCIALA.COM.PL CENTRUM HANDLU Edyta Zdrajkowska ul. Handlowa 7 lok 25, 15-399 Białystok.


Kto ponosi koszt przesyłki zwrotnej?


Koszt przesyłki zwrotnej produktów do sklepu ponosi klient.


Jak powinnna byc przygotowana przesyłka zwrotna?

Aby usprawnić i przyspieszyć proces zwrotu/wymiany produkty wymieniane lub zwracane nie mogą nosić śladów użytkowania, muszą być pozbawione zapachów (kremy, perfumy) oraz zapakowane w oryginalne, nieuszkodzone opakowanie. Towar na czas transportu musi być zabezpieczony w dodatkowy sztywny karton - ZWROTY w kopertach zwykłych lub bąbelkowych NIE BĘDĄ PRZYJMOWANE. Artykuły pończosznicze przyjmujemy celem zwrotu jedynie z wadami fabrycznymi. Artykuły pończosznicze nie podlegają wymianie.
W przypadku jeśli zamówienie było premiowane jakimś GRATISEM, a dochodzi do zwrotu częsci lub całości zamówienia, gratis powinien zostać odesłany wraz ze zwracanymi produktami.

DO PRZESYŁKI NALEŻY DOŁĄCZYĆ:
- oryginał lub kopię paragonu
- pisemną informację z imieniem i nazwiskiem, numerem zamówienia lub dokument odstąpienia od umowy zakupu


Zwracany produkt należy odesłać na adres:

BLISKOCIALA.COM.PL CENTRUM HANDLU Edyta Zdrajkowska, ul. Handlowa 7 lok 25, 15-399 Białystok.

UWAGA: Nie przyjmujemy paczek odsyłanych do nas za pobraniem. Produkt, którego wymiana lub zwrot nie zostanie uznany (odesłany po wymaganym terminie, bez metek, zabrudzony, uszkodzony, nie zabezpieczony dodatkowym sztywnym kartonem), będzie odesłany po uprzedniej wpłacie pieniędzy przez Konsumenta na przesyłkę zwrotną.


W jakim czasie otrzymam zwrot pieniędzy?

Należność za odesłany do nas produkt, zwrócimy niezwłocznie po otrzymaniu zwrotnej przesyłki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu (lub jeśli produkt był odesłany później niż odstąpienie od umowy, od dnia otrzymania przesyłki z produktem).

Możliwe formy zwrotu pieniędzy:

  • przelew na konto – w tym przypadku, w odstąpieniu od umowy należy podać numeru konta, na który ma zostać przekazana należność,
  • zwrot przekazem pocztowym - w tym przypadku, w dokumencie odstąpienia od umowy należy podać adres, na który mamy przekazać należność. Czas oczekiwania na dostarczenie gotówki w przypadku przekazu pocztowego wynosi około 5 dni roboczych od momentu jego nadania.

W przypadku rezygnacji z całości zamówienia, zwrotowi podlega całkowita wartość produktów wraz z kosztami wysyłki paczki do klienta. Z tym, że jeżeli klient wybrał w zamówieniu inny niż najtańszy możliwy sposób dostawy, zwrotowi podlega koszt przesyłki równy kosztowi najtańszej dostępnej formy dostawy.


WYMIANA PRODUKTU:
                    
Jeśli chcesz dokonać wymiany produktu na inny, powinieneś:
- zwrócić produkt - zgodnie z informacjami podanymi powyżej. Należność za produkt zostanie przez nas zwrócona.
- złożyć nowe zamówienie - w systemie sklepu należy złożyć zamówienie na nowe produkty i opłacić łącznie z kosztami wysyłki, niezaleznie od odsyłanych produktów.

X